Strona 1 z 1

tablice do biura

: 12 kwie 2019, 15:54
autor: Agi34
Witajcie! Szukam czegoś co nadawało by się do rozpisania dla klientów planu działania lub przedstawienia projektu na konferencji. Pomyślałem nad takimi tablicami www.tableo.eu Jak uważacie warto kupić coś takiego ? Można zamówić taką tablicę pod wymiar tak jak nam pasuje i to dla mnie także jest plusem. Myślicie że sprawdzi się takie coś ?

Re: tablice do biura

: 30 kwie 2019, 14:07
autor: gajga
Zobacz sobie na http://zakupydobiura.eu/, myślę, że jest tam wszystko na temat artykułów potrzebnych do biura i sal konferencyjnych. Polecane najlepsze rozwiązania i sprawdzone produkty.

Re: tablice do biura

: 07 maja 2019, 21:56
autor: Walkowa
My również zdecydowaliśmy się na zakup takich tablic do naszego biura, zamówiliśmy je na stronie https://tablice-magnetyczne.com/tablice ... yczne.html. Ogólnie to jesteśmy z tej decyzji bardzo zadowoleni, bo tablice bardzo ułatwiają nam organizację pracy, a także prowadzenie różnych szkoleń i zebrań :) Myślę, że mogą się przydać w każdej firmie :)

Re: tablice do biura

: 13 mar 2020, 6:54
autor: Kaja
Nie jest to produkt trudno dostępny, wystarczy trochę poszukać i na pewno znajdzie się całe mnóstwo wariantów i możliwości.