Nieruchomości

Dlaczego warto korzystać z CRM dla deweloperów? O funkcjach voxDeveloper opowiadają specjaliści z firmy Voxcommerce

• Zakładki: 94

Branża nieruchomości przeżywa największy od dekady kryzys. Sprzedaż nieruchomości znacząco spadła, a koszty firm deweloperskich nieustannie rosną. Jak przetrwać trudniejszy czas i zrealizować sprzedaż na poziomie, który pozwoli przetrwać tąpnięcie na rynku mieszkaniowym? Możliwe jest to dzięki połączeniu skutecznie prowadzonych działań marketingowych, skuteczną i cierpliwą pracą działu sprzedaży oraz z obsługą posprzedażową klienta na najwyższym możliwym poziomie. CRM dla deweloperów voxDeveloper jest narzędziem, który pozwoli konkurować z największymi firmami na rynku dzięki oszczędności czasu, wsparciu procesów i doświadczeniu zdobytym przez wiele lat działania firmy na rynku nieruchomości – zarówno w zakresie współpracy z deweloperami jak i agencjami nieruchomości.

Jak zaawansowany CRM dla deweloperów wspiera sprzedaż nieruchomości?

Deweloper system CRM firmy Voxcommerce to produkt, który powstał i jest od lat rozwijany z myślą o branży nieruchomości. Zastosowane w nich funkcje wspierają sprzedaż nieruchomości dzięki modułom, które pozwalają rozszerzyć oraz automatyzować procesy biznesowe – przede wszystkim marketing i sprzedaż oraz obsługę klienta. Integracja z źródłami leadów, biurami pośredników, programami do marketing automation, które wykorzystywane są w omnichannel, dają możliwość zarządzania działaniami, dzięki którym możliwe jest generowanie dużej liczby zapytań ofertowych. CRM dla deweloperów voxDeveloper wspiera także sprzedaż – handlowcy dzięki szybkiemu dostępowi do leadów i zapytań ofertowych kontaktują się z zainteresowanymi kupnem nieruchomości osobami, wyprzedzając konkurencję a następne pamiętają o konieczności ponownego kontaktu z potencjalnymi klientami, którzy np. dopiero czekają na bardziej sprzyjające okoliczności ekonomiczne i odzyskanie zdolności kredytowej. W CRM handlowcy mają dostęp do dokumentacji, historii rozmów z klientami, notatkami – zbiór wszystkich informacji w jednym miejscu usprawnia proces sprzedaży, a standard obsługi klienta utrzymywany jest na najwyższym poziomie. Przekłada się to również na posprzedażową obsługę klienta, która dodatkowo jest wspierana przez strefę klienta – po zalogowaniu się na portalu internetowym nabywca nieruchomości ma dostęp do danych, może także zgłaszać usterki lub inne potrzeby.

CRM dla deweloperów wspiera sprzedaż nieruchomości oraz długoterminową budowę pozytywnego postrzegania marki – jako profesjonalnej i nowoczesnej. Firma deweloperska, korzystając z zaawansowanego systemu, może konkurować nie tylko cenami, ale przede wszystkimi efektywnością i jakością obsługi. Dobre opinie o deweloperze są jednym z kluczowych czynników, które umożliwiają wypracowywanie zysków nawet w trudnych czasach kryzysu gospodarczego.

Fot. Shutterstock. 

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
68 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *