Muzyka podczas remontu

Awatar użytkownika
Świętosława1970
Posty: 1
Rejestracja: 30 gru 2022, 2:20

Muzyka podczas remontu

Post autor: Świętosława1970 »

Remontujemy właśnie mieszkanie i powiem Wam, że muzyka naprawdę dodaje nam energii, też zdarza się Wam słuchać? Uważam, że czas płynie szybciej, robota idzie płynniej :) podejrzewam, że macie podobnie, prawda? Czy może jednak się mylę? Jeśli również słuchacie muzyki podczas remontu, to podzielcie się jej gatunkiem. My lubimy discopolo, a zespół akcent to obowiązek.
szymina

Re: Muzyka podczas remontu

Post autor: szymina »

Właśnie ja coś takiego lubię, a dodatkowo mam nadzieję na zrobienie wielu rzeczy. Pod wieloma względami nie znam się na tym, ale jeśli podpowiedzią dla mnie są blogi w sieci, to idzie o wiele łatwiej. Na pewno sprawdzam, jak wygląda montaż rynny ocynkowanej . To naprawdę dla mnie jest ważne. A wy co mówicie na ten temat?
bastix

Re: Muzyka podczas remontu

Post autor: bastix »

Tak naprawdę ja sobie nie wyobrażam inaczej. Jednak remontowanie jest na tyle ważne, żebyśmy jednak wiedzieli, że przy muzyce jest jeszcze lepiej. Nawet zastanawianie się, czy można położyć dwie warstwy silikonu jest naprawdę prostsze i łatwiejsze, na przykład moim zdaniem.
kola

Re: Muzyka podczas remontu

Post autor: kola »

Nie wiem jak to wygląda u was, ale mnie mega relaksuje słuchanie muzyki z plyt winylowych. Dlatego zamierzam skorzystać z usług x-disc.pl i przetloczyć muzykę, którą posiadam - na płyty winylowe.
copli

Re: Muzyka podczas remontu

Post autor: copli »

Nie wiem, co mam wam podpowiedzieć, jeśli chodzi o coś nowego i jak dla mnie na przykład tematyka jest mocno powiązana z tym, że wiedza to jednak potęga. Dlatego warto sprawdzać sobie takie rozwiązania jak farba pękająca . To moim zdaniem całkiem ciekawe podejście, a wy jak to widzicie?
dariia

Re: Muzyka podczas remontu

Post autor: dariia »